image_pdfimage_print

Is de apparatuur van Qr-vollara echt zo uniek?

Wij (Qr-vollara) importeren de producten uit de VS, waar in samenwerking met de NASA de RCI-technologie is ontwikkeld, door de NASA exclusief is gecertificeerd, en vervolgens is gepatenteerd. Geen andere fabrikant ter wereld mag en kan de unieke ActivPure (vroeger RCI genoemd) in haar apparatuur verwerken.

Zijn de producten in de VS dezelfde als in Nederland?

Nee. Qr-vollara past de stroomvoorziening van de toestellen voor Europese doeleinden aan, wijzigt de Amerikaanse aansluiting naar het Europees metrisch systeem, vertaalt de handleiding uit het Engels, en verzorgt certificering voor de Europese normeringen. 

Kan ik rechtstreeks bestellen bij Qr-vollara?

Nee. Wij zullen in voorkomende gevallen uw bestelling opnemen en doorsturen naar onze collega’s Rofianda of Group4Wellness, die verder hierover met u contact onderhouden.

Hoe lang is de garantie op de producten?

De luchtzuiveringstoestellen hebben 2 jaar garantie: de vervangonderdelen zoals ActivPure-cellen, reinigingsplaatjes, etc. hebben 3 maanden garantie.
De LandryPure wordt eveneens gegarandeerd voor 2 jaar.
Voor de LivingWater geldt een garantie van 5 jaar.

Kan ik service rechtstreeks afhandelen met Qr-vollara?

Nee. Wij zullen in voorkomende gevallen uw verzoek aannemen en doorsturen naar onze collega’s Rofianda of Group4Wellness, die verder hierover met u contact onderhouden.

Wat zijn de kosten voor reparaties?

Vóór elke reparatie lichten wij de klant in over de kosten ervan. De reparatie wordt pas uitgevoerd na schriftelijke toestemming van de klant en de betaling van de factuur. 

Wie betaalt verzendkosten?

Bij garantiegevallen betaalt Qr-vollara de retourzending. In alle andere gevallen worden deze aan de klant in rekening gebracht.